Re: Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Wojtek Malina <wojtek_malina_at_gazeta.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 10:47:32 MET DST

Użytkownik Marx napisał:

> to za przeproszeniem do d... takie doswiadczenia :)
te doswiadczenia ciagle pokazuja, ze zamienniki to nie oryginaly, i nie
tylko o cene chodzi ale o jakosc.
owszem, teraz sa zamienniki lepsze, ale dalej nie dorownuja oryginalom.
cos za cos - zamiennik z jakiegos powodu musi byc tanszy. Jesli roznica
wynosci 100% ceny to roznica nie jest tylko w markowej naklejce na jednym.
No to tyle teoria.
W praktyce - jest coraz lepiej na korzysc zamiennikow, ale dalej wprawne
oko zobaczy roznice. A czasem nawet nie wprawne bedzi ekrecic nosem, ze
kiedys bylo lepije inaczej...

> na przelomie lat to drukarki atramentowe zmienily sie tak diametralnie
> ze te doswiadczenia do tylko do pamietnika.

Aj tam, zmienily, zmienily owszem, domontowano im skaner, port sieciowy,
port do drukowania z USB, lub z kart pamieci i niektore dostaly kolorowy
wyswietlacz ;)

> Sam pamietam czasy bodajze DJ690 - aby uzyskac z niej wydruk
> przypominajacy foto trzeba bylo kupic b. drogi papier foto (notabene
> cienki jak kartka do ksero), tylko oryginalny atrament (bo zamiennikow
> nie bylo, tylko w strzykawkach, a i tak odcienie byly inne), mozliwosci
> profilowania nie bylo wcale, sterownik byl tragiczny, drukarka olbrzymia
> i glosna, papier wciaz sie zacinal, a napelnianie czarnego atramentu bez
> upaprania polowy mieszkania i zalania drukarki graniczylo z cudem.

Dlatego zdjecia drukowalem zawsze zw zakladzie foto ;) Wychodzilo taniej
i mniejszy nerw ;)

I chwala za to :)