Re: Urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 09:59:55 MET DST

Wojtek Malina pisze:

> byc moze...

> zadna konkretna, mowie o moim zyciowym doswiadczeniu na przelomie lat ;)
to za przeproszeniem do d... takie doswiadczenia :)
na przelomie lat to drukarki atramentowe zmienily sie tak diametralnie
ze te doswiadczenia do tylko do pamietnika.
Sam pamietam czasy bodajze DJ690 - aby uzyskac z niej wydruk
przypominajacy foto trzeba bylo kupic b. drogi papier foto (notabene
cienki jak kartka do ksero), tylko oryginalny atrament (bo zamiennikow
nie bylo, tylko w strzykawkach, a i tak odcienie byly inne), mozliwosci
profilowania nie bylo wcale, sterownik byl tragiczny, drukarka olbrzymia
i glosna, papier wciaz sie zacinal, a napelnianie czarnego atramentu bez
upaprania polowy mieszkania i zalania drukarki graniczylo z cudem.
Teraz mam drukarke, do ktorej za 40zl zamawiam komplet pojemnikow z
tuszem ktore daje wyniki porownywalne z oryginalami. Do tego spadly
znacznie ceny papieru foto. Jesli chce uzyskac jeszcze lepsze rezultaty,
moge sobie zamowic profil za 60zl.
Wiec na przestrzeni kilku lat mozliwosci druku fotograficznego zmienily
sie diametralnie
Marx