Urzadzenia z napieciami 3.3V 5V i 12V

Autor: <tazzer_at_o2.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 01:41:21 MET DST

Witam Was, wie ktos, albo zna ktos www gdzie to jest opisane, jakie
urzadzenia pobieraja napiecie 3.3V, 5V a jakie 12V. Wiem, ze teraz
wiekszosc idzie na 12V, a np zwykly molex ma 12V i 5V, wiec takie ATA
HDD czerpie i stad i stad. A procki i grafika teraz to 12V - dobrze
rozumiem? I dlatego takie zapotrzebowanie na moc na linii 12V? Wiec
chodzi mi o podzial urzadzen 12V i urzadzen 5V oraz 3.3V - i moze
jakies przykladowe wartosci mocy (ile np taki HDD bierze). Bylbym
bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Tazz