Re: Drukuje różne znaczki przy drukowaniu przez sieć

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 01:38:05 MET DST

Użytkownik "Pablos" <pawel.chojnicki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1188899303.300114.133850@r34g2000hsd.googlegroups.com...
> Drukarka laserowa firmy Samsung jest zainstalowana w windows 98 i
> udostępniona w sieci dla komputerów też z windows 98. Podczas
> drukowania na komputerze do którego jest podłączona wszystko jest ok.
> Jednak jeżeli zostanie wydrukowany dokument z innego komputera to
> często drukują się jakieś znaczki, serduszka itp. zamiast tekstu.
> Zdarza to się z reguły nie przy pierwszym drukowaniu po włączeniu
> tylko przy kolejnych.
> Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Zazwyczaj takie zachowanie jest skutkiem uszkodzenia pliku, ktory ma byc
drukowany.
Musialbys sie zastanowic, jaka moze byc tego przyczyna...
Na pewno nie jest to problem kabla, ani pamieci drukarki, ani raczej samej
drukarki.
Problem lezy prawdopodobnie w komputerze, ktory sluzy za printserver - tam
bym szukal przyczyny.
Wrzuc Scandiska, antywirus, sfc (kontroler plikow systemowych) i sprobuj
jeszcze raz.
Nie wiem, czy w sieci masz tylko 2 komputery czy wiecej i czy problem jest z
jednego komputera w sieci, czy z roznych - jesli z jednego, to wlasciwie
trzeba sprawdzic obie maszyny.

Pozdrawiam
Michal