Re: problem z drukarka usb :-/

Autor: dogfish <email_at_nmsi.com>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 20:41:47 MET DST

ZAQ wrote:
> witam
>
> mam problem z pewna drukarka w firmie.
> oddałem ja wpierw na gwarancje, i wymienili na sprawna
> oraz zalaczyli wydruki - ze jest sprawna.
> drukarka to HP Laserjet 1600.
> gdy ją podłączam wykrywa i pokazuje nazwe drukarki,
> ale nie chce przyjac jakichkolwiek sterowników,
> jedne zaskoczyły ale nie chce drukowac, w menedzerze
> urzadzen jest pokazana jako "Universal usb printer" czy cos w tym stylu,
> w innych wypadkach pokazuje poprostu ze wykryto "nieznane urzadzenie"
> i ze jest problem/awaria itp.

Czy instalujesz drivers/soft przed podlaczeniem drukarki do komputera i
czekasz az instalator oto poprosi i "wykryje" nowa drukarke i zakonczy
instalacje, czy robisz to odwrotnie.

Objawy jakie opisales pasuja do odwrotnej kolejniosci instalacji, wtedy
HP software ma pewne problemy z prawidlowa indentyfikacja urzadzenia
podpietego do USB.

> probowałem ja zainstalowac na 3 kompach (mialy one system xp sp2).
> nie mam juz pomyslu wiec blagam o pomoc, bo powinna byc
> sprawna jesli zalaczyli wykruki i wymienili.

Tez wydaje mi sie ze druarka jest sprawna skoro....
Na uszkodzony USB cabel bym nie stawial bo tam nie wiele jest co
uszkodzic, nie mniej jednak nie zaszkodzi uzyc inny.