Re: Czym smarować?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 11:45:33 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
wiadomości news:fb7eki$juu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bzdura! Prowadnice karetki maruje się, tak jak powiedzieli koledzy: smarem
> teflonowym, silikonowym lub maszynowym.

Kupiłem 2 lata temu Drukarkę HPdekjet640c praktycznie w cenie złomu bo była
cała zasyfiona i zalana tuszem. Elektronikę i plastiki wyczyściłem pianką do
czyszczenia.
Kumpel z AC Serwisu powiedział aby pręt (po którym przesuwa się karetka) i
łozyska ślizgowe w karetce wyczyścić czystym spirytusem. Tak zrobiłem -
drukarka śmiga od dwóch lat bez czyszczenia.

Smaru nie powinno się używać gdyż tworzy on lepką powierzchnię, do której
przyklejają się drobinki kurzu, papieru, etc... . To powoduje, że karetka
się zacina.

--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"