Re: be quiet Dark Power Pro P6-530W

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 11:42:40 MET DST

On 2 Wrz, 11:02, Chichotek <z...@erpuarg.jnj.cy> wrote:
> By 2 wrzesie (niedziela) gdy o godz. 9:35 *Gorgo* napisa (a):

> Wy cza sie gdy wykryje e temperatura wewn trz zasilacza spad a poni ej
> pewnej warto ci... na tym polega ECASO.
>
> PS: 400z za zasilacz to ma o?
> PS2: tnij zbedny tekst i sygnaturki.
> --
> Pozdrawiam, Chichotek
> DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 2xSeagate,
> WD, LG, Topower P3 450W EZ, Enermax+2xFander, 21" Gateway,
> MSIE 3.0+Icemat, Logitech UltraX Flat, XP Pro

Z ta temperatura, to nie wiem dokonca czy tak jest (znaczy nie wydaje
mi sie, ze jest ona jedynym czynnikiem). Wnosze to po tym, ze jak
tylko zamontowalem zasilacz w kompie (komp wychlodzony do tempertaury
pokojowej) to po zalaczeniu przelacznika na zasilaczu - uruchomil on
wsztskie wiatraki w obudowie i krecil nimi dopoki go nie wylaczylem
(5-10minut).

ale... nie wnikam.... z zasilacza jestem NAPRAWDE zadowolony. Komp
dziala stabilnie. Napiecia (przynajmniej wedlug tych miernikow
wbudowanych) zachowuja sie stabilnie <- czytaj nie zmieniaja sie. Co
do poziomow napiec to nie wierze tym miernikow. Noi oczywiscie -
zasilacz bardzo cichy !

pozdrawiam
Gorgo