Re: Leadtek Winfast TV 2000 Expert ???

Autor: Jakub <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 18:06:36 MET DST

> Kupiłem sobie w/w kartę. Ale mam kilka problemów.

To ja może pomogę, bo tą kartą "bawię się" już od dłuższego czasu... ;-)
Jako soft, musisz sobie ściąngąć nanowszy, PVR2 ze strony producenta.
Najpierw całkowicie odnistaluj stary. Na dzisiaj aktualna to wersja
2.0.2.25:

ftp://ftp.leadtek.com.tw/tv_tuner/WinFastPVR2/081507/WinFastPVR2.zip

Jeśli masz starsze drivery starsze niż te:

ftp://ftp.leadtek.com.tw/tv_tuner/tv2000xp_expert/driver/070118/XPWHQL.zip

... to też je uaktualnij. Przed instalacją nowych, usuń stare przy użyciu
programiku:

ftp://ftp.leadtek.com.tw/tv_tuner/PVR2000/050614/Uninstall.exe

Jak już zainstalujesz drivery i soft, przeskanuj kanały, to jak na jakimś Ci
szumi, to zmień dla niego standard odbioru sygnału (PAL B/G lub D/K lub, o
ile pamiętam, Secam) używając do tego przycisku H podczas oglądania danego
programu. Zmiana zostanie zapamiętana. Odnośnie słabego sygnału - ta karta
(jak większość tunerów do PC'tów) wrażnilwa jest na kable antenowe typu
'samoróbka' - najlepiej używać do podłączenia gotowych, z nierozbieralnymi
wtykami, a jak trzeba własniej produkcji - to mocować wtyczki _BARDZO_
solidnie. Soft do tego tunera jest bardzo dobry, z lepszym się nie
spotkałem. Gdyby ktoś był zainteresowany, to mogę napisać też jak krok po
kroku dodać do niego obsługę EPG dla programów analogowych (sic!). Mam
nadzieję, że powyższe wskazówki okażą się pomocne.

--
Pozdrawiam,
Jakub