Leadtek Winfast TV 2000 Expert ???

Autor: Piter Pollack <piotret_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 09:42:36 MET DST

Witam,

Kupiłem sobie w/w kartę. Ale mam kilka problemów.
Otóż na niektórych kanałach dźwięk działa bez problemu (choć trochę
cicho, kabelek jest podłączony do portu TAD na karcie dzwiękowej)
Natomiast nie niektórych np. Discovery jest szum (korzystam z
programiku dostarczonego razem z kartą). Druga sprawa że nie mogę
złapać porządnego sygnału dla TVP1, TVP2, TVN i innych nadawanych z
nadajnika (karta jest podłączona do kablówki). Są mocne zakłócenia lub
w ogóle nie ma sygnału.
Próbowałem innych np. ChrisTV ... ale lepiej nie mówić...
Jako ciekawostka dodam że na Ulead Video Studio Discovery i inne
stacje które "szumiały" odbierają dobrze.
Wersja softu raczej najnowsza.

Pozdrawiam,