Re: TN vs TFT

Autor: GMi <GTM_at_interiano.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 16:11:40 MET DST

>na bliżej nieokreślonej fotografii to mozna pokazać dowolną rzecz,
>więc to żaden argument.

przeciez fotka była dobrej jakości a jak nie to np tu kąty TN kontra VA:
http://pix.nofrag.com/19/96/9b98b7b7e3e79b9b2ee1a3330bbe.jpg
http://pix.nofrag.com/59/e9/565444a6318534d8a3b40edf2413.jpg
widac roznicę nie tylko w kątach ale i w kolorach

>A co do kątów - na monitor patrzę na wprost, więc jakie to ma
>znaczenie?

Ruch 5 cm w dół głową i masz przyciemnienie obrazu na TN- mozna się do tego
przyzwyczaić ale częsty przypadek to uzytkownik który kupił monitor na TN i
pisze ze LCD jest wadliwy bo ekran ma na gorze ciemniejszy a na dole
jasniejszy, trzeba po x razy tłumaczyć ze to wina typu matrycy a nie wada
egzemplarza

Nie wspomnę o tym ze sadzam dzieciaka na kolanach zeby mu puscic bajke z YT
a on nic nie widzi bo od dołu na TN obraz jest zaciemniony.

>Dokładnie, ale na razie jakość obrazu na monitorach CRT (przy cenach
>dostępnych dla masowego klienta) bije na głowę te z TFT - niezależnie
>jakiego...

jakich cenach ??? tych uzywek wyrzuconych na smieci przez zagraniczne firmy
a sprzedawanych u nas? pare tygodni temu widziałem na giełdzie firmę
sprzedającą nowe delle CRT i 19"-stka kosztowała 1200zł - to tanio?