Re: TN vs TFT

Autor: Athumix <athumix_at_gmail.com>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 15:44:26 MET DST

On 31 Sie, 15:32, "GMi" <G...@interiano.pl> wrote:

> ustępują wyraznie jednym z podstawowych parametów jakim są
> kąty widzenia - co udowodniłem fotką

na bliżej nieokreślonej fotografii to mozna pokazać dowolną rzecz,
więc to żaden argument.
A co do kątów - na monitor patrzę na wprost, więc jakie to ma
znaczenie?
To już większe (dla DOMOWEGO użytkownika) znaczenie ma krótszy czas
reakcji TN+.

> a cały swiat ulega zbiorowemu zaslepieniu marketingiem i wywala CRTki na
> smieci zastępując je "gorszymi" LCD :)
>
> obie technologie mają swoje wady i zalety...

Dokładnie, ale na razie jakość obrazu na monitorach CRT (przy cenach
dostępnych dla masowego klienta) bije na głowę te z TFT - niezależnie
jakiego...