Re: musze szybko wybrać monitor LCD do 2300PLN - jaki?

Autor: tg <tomekgr_at_go2.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 22:52:12 MET DST

> Zostałem zobligowany w trybie pilnym do wyboru monitora LCD 20-22". Zależy
> mi na możliwie żywych kolorach i ostrości obrazu. niestety, innych
> kryteriów oceny jakości obrazu dla tego typu monitorów nie znam za bardzo.

mialem kupowac, przeczytalem wszystko co sie dalo i jako ze dysponowalem
budzetem do 2000 to wyszlo mi ze Samsung 21" LCD Syncmaster 215TW

po wizycie w sklepie skonczylo sie na IIyama 22" Wide ProLite E2201W-B1
doszedlem do wniosku ze az tak mi na kolorach nie zalezy a katy jak dla
mnie ma przyzwoite i zamiast doplacac do S-PVA wole wiecej ramu ;)

w kazdym razie z tym budzetem i wymaganiami ten samsung to imho bdb wybor