musze szybko wybrać monitor LCD do 2300PLN - jaki?

Autor: Dirk Diggler <dirkdiggler_at_nowhere.org>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 22:01:04 MET DST

Zostałem zobligowany w trybie pilnym do wyboru monitora LCD 20-22".
Normalnie zajęłoby mi to trochę czasu: sklepy, szperanie wśród opinii
użytkowników, rankingi, fora itp. Tym razem sytuacja jest taka, że
wyboru muszę dokonać najpóźniej do niedzieli a ze względu na pracę nie
uda mi się wygospodarować czasu na zapoznanie się z tematem.

Czy możecie mi coś zasugerować? Zależy mi na możliwie żywych kolorach i
ostrości obrazu. niestety, innych kryteriów oceny jakości obrazu dla
tego typu monitorów nie znam za bardzo.

proszę o sugestie,
z góry dziękuję,
Dirk