Re: CompactFlash i IDE

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 10:41:57 MET DST

Seryozha pisze:

> a teraz poproszę o SYNTETYCZNĄ inforamcję :)
> ile (tak praktycznie) by kosztował np. taki zestaw: adapter UDMA + CF 2GB ??
> (albo 4GB ??)
Syntetyczne dane:
- adapter IDE - 2x CF UDMA 29zł
http://www.allegro.pl/item218609291_przejsciowka_2x_cf_ide_40pin_m_dual_.html
- 2x karta 2GB x120 PQI 2x 105zł (w jedną przejściówkę wsadzone jako
master i slave)
http://www.allegro.pl/item219715019_pqi_cf_2gb_x120_odczyt_22mb_s_zapis_18mb_s_zabrze.html
razem 239zł
- Chwila roboty
- raid0 na 2 kartach - wydajność na poziomie zwykłego IDE, zerowy
seek-time.