Re: Tuner do TV cyfrowej?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 18:11:52 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Kenjiro
>Witam
>W mojej kablówce można już zamówić dekoder TV cyfrowej i zastanawiam się,
>czy jest możliwość podłączenia czegoś takiego do odpowiedniego tunera w
>komputerze? Rodzinka ma już tv cyfrową i podłączyli ją do telewizora przez
>kabel antenowy + eurozłącze. Widzę na stronach sklepów komputerowych, że są
>tunery cyfrowej tv, ale one mają jakieś oznaczenie DVB-T. Nic mi to nie
>mówi, ale eurozłącza bynajmniej nie mają:) Można to jakoś rozwiązać?

Jeżeli w kablówce zamówisz tuner, to dostaniesz takie pudełeczko (no,
pudełko), do którego wchodzisz anteną z jednej strony, a wychodzisz
scartem z drugiej strony. Te karty, o których piszesz, to karty
zastępujące taki tuner, zresztą też nie do końca, bo w kablówce idzie
DVB-C, a nie DVB-T, jeśli się nie mylę. Dodajmy jeszcze do tego, że
zwykły tuner DVB-C bez CI raczej nie zapewni odbioru programów
kodowanych.

--
[------------------------] If  it wasn't for C, we would be using BASI,
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] PASAL and OBOL!