Tuner do TV cyfrowej?

Autor: Kenjiro <kenjiro_at_satoris.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 17:10:55 MET DST

Witam
W mojej kablówce można już zamówić dekoder TV cyfrowej i zastanawiam się,
czy jest możliwość podłączenia czegoś takiego do odpowiedniego tunera w
komputerze? Rodzinka ma już tv cyfrową i podłączyli ją do telewizora przez
kabel antenowy + eurozłącze. Widzę na stronach sklepów komputerowych, że są
tunery cyfrowej tv, ale one mają jakieś oznaczenie DVB-T. Nic mi to nie
mówi, ale eurozłącza bynajmniej nie mają:) Można to jakoś rozwiązać?

Pozdrawiam!

--
Kenjiro
www.tlumacz-gier.blog.onet.pl