Re: Opuszczają mnie siły

Autor: marekjan <marekjan63_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 17:57:25 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:Xns999BB2DAC3D50mbien@127.0.0.1...

> Akurat jestem na tym samym etapie, bo grupa dyletantow
> zalozyla bloku o ~10 m dalej kilkanascie anten wifi

W moim przypadku to nowe domy i rozrastające się drzewa...

> Chyba Planet.
Tak.

> To sa ustawienia dla linii Netii,

Bo Netia napisała, że SĄ WARUNKI dla łacza szerokopasmowego.
TPSA-że NIE MA.
A idzie to po linii TPSA (tzw. Aneks A)

przy BSA masz 0/35 jak przy
> neostradzie, a net24/net24 jest tylko do pierwszego logowania do zmiany
> hasla.

Ja się w ogóle nie mogę zalogować!!!

> musisz dostac z netii email z informacja ze usluga jest gotowa do
> aktywacji.
 I tak dostałem!
Są warunki do aktywacji. Dostałem linka do aktywacji.
I za cholerę nic mi nie wychodzi!!!

Jednak na łączu radiowym (nie ADSL) uaktywnić się nie da
a na łączu kablowym nijak się nie mogę zalogować.
A modem muszę oddać, z resztą będzie mi niepotrzebny
jeśli tych warunków nie będzie (czyli gdy TPSA "ma rację").

Juz tracę nerwy...

Na razie.
T.