Opuszczają mnie siły

Autor: marekjan <marekjan63_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 16:41:59 MET DST

Witam,
Mając marny (rwąxcy się) Internet radiowy postanowiłem
spróbować tego kablowego.
Mam pożyczony router-modem ADSL "PLatet"
i nie wiem jak to skonfigurować.
Dostałem od kolegi wiadomość:

Aby to nastąpiło, musi być prawidłowo skonfigurowany:

Protocol/Encapsulation = PPPoE LLC
VPI=8 oraz VCI=35
ATM class UBR
username = Net24
password = Net24

Ale GDZIE SIĘ TO USTAWIA??
Nie wiem czy uda mi się tą wiadomość wysłać
bo mam stałe IP przy łączu radiowym
a zmienne dla ADSL. Już mi ręce opadają.
A w ogóle nie wiadomo czy tu cokolwiek będzie chodzić
bo są duże odległości od centrali i TPSA pisze, że Warunków
nie ma natomiast Netia pisze że są!!

--
Pozdr.
Tomek.