Re: Dysk w kieszeni na USB 2.0 czy Firewire?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 02:11:08 MET DST

On Wed, 29 Aug 2007 01:46:56 +0200, "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>
wrote:

>USB 2.0 wyciaga realnie max 33MB/s a ile firewire? Moze ktos napisze ile
>jest na prawde?
>Kieszen na usb jest ok, pod warunkiem ze wyciaga max przepustowosc. A co do
>tego ciezko czasem trafic, bo dwie obudowy jakie kupilem (najtansze - jedna
>3,5", druga 2,5") wyciagaja max, a inna, trzecia obudowa (2,5") kosztujaca
>wiecej niz dwie poprzednie bo na dysk SATA, oraz markowa, wyciaga przy
>zapisie jedynie 10MB/s (odczyt pelny). Dobrze ze mam zabezpieczenie w
>postaci eSATA gdzie jest pelny przesyl w obie strony.
> [...]

najgorsze jest jesli masz spory dysk, ktory sie grzeje. taka obudowa
(mowie o tych malych 3.5'') po prostu sie do tego nie nadaje. jesli ma
pracowac dlugo to najlepioej mu zdjac czesc obudowy i postawic
wiatrak.
z tych malych mam kilka obudow NexStar z obydwoma interface'ami.
predkosc transferu jest wlasciwie taka sama tu i tu. bardzo wygodne i
od ponad dwoch lat zero problemow.
jednak jesli to ma byc dysk mniejszej pojemnosci to wybralbym 2.5''
wlasnie z wzgledu na rozmiary i brak potrzeby uzywania zasilacza. <rs>