Re: Dysk w kieszeni na USB 2.0 czy Firewire?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 01:46:56 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam, chcę podłączyć dysk za pomocą kieszeni zew. przez USB 2.0 lub
> Firewire.
> Pytanie to czy są w ogóle jakieś różnice między USB 2.0 a Firewire w
> tym konkretnym przypadku ? Przez jaki interfejs go najlepiej
> podłączyć i dlaczego?

USB 2.0 wyciaga realnie max 33MB/s a ile firewire? Moze ktos napisze ile
jest na prawde?
Kieszen na usb jest ok, pod warunkiem ze wyciaga max przepustowosc. A co do
tego ciezko czasem trafic, bo dwie obudowy jakie kupilem (najtansze - jedna
3,5", druga 2,5") wyciagaja max, a inna, trzecia obudowa (2,5") kosztujaca
wiecej niz dwie poprzednie bo na dysk SATA, oraz markowa, wyciaga przy
zapisie jedynie 10MB/s (odczyt pelny). Dobrze ze mam zabezpieczenie w
postaci eSATA gdzie jest pelny przesyl w obie strony.
A... przy wyborze jest fajna sprawa z 2,5" bo nie trzeba do nich oddzielnego
zasilacza. Do 3,5" potrzeba a i sama obudowa jest spoooorych rozmiarow.

--
chemik333