notebook Aristo sie sam wylacza - dziwna sprawa

Autor: Przemek <przemek86_at_pocztaXX.fm>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 23:34:53 MET DST

Witam,
znajomy przyniosl mi notebooka aristo slim 240 (chyba Celeron 1,3, 256 mb
RAM, dysk 40 GB Samsung).
Zainstalowany jest oryginalny Win XP HE OEM. Jakis czas temu laptop zaczal
sie sam wylaczac w trakcie pracy, po ok 2-3 godzinach od wlaczenia. Z czasem
zaczal sie wylaczac coraz czesciej. Aktualnie jest tak ze wylacza sie po
zalogowaniu do Windowsa oraz w przypadku proby uruchomienia Instalatora
Windowsa z plyty CD. - Po prostu dochodzi do pewnego momentu - gdy zniknie
niebieskie tlo i powinnismy miec liste dostepnych opcji Instalatora komputer
sie wylacza. Dzieje sie to zarowno podczas proby instalacji WIN XP, 2000
oraz 98. Przy wlozonym dysku twardym jak i przy wyjetym. komputer sie nie
wylacza jesli uruchomimy go z LiveCD z jakims linuxem. Wtedy wszystko jest
ok. Nie wylacza sie rowniez gdy jestesmy w Biosie.
Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego zachowania sie laptopa. Jesli
macie jakis pomysl w czym moze tkwic problem prosze o pomoc.

Przemek