Re: czy warto dodac wiecej RAMu ...

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 17:00:20 MET DST

A tak na szybko to kilka artykułów z których korzystałem:

http://www.tweaks.pl/czytaj,ekstremalny_oc_systemu_-_szybki_windows,277.html

Tego nie polecam w 100% ponieważ system jest zupełnie beużyteczny. Co prawda
Gothic chodził jeszcze lepiej ale nic się na kompie nie dało zrobić.

http://www.searchengines.pl/index.php?s=2ace4a5866723472f65aecb76d75c0bf&showtopic=5989

Tutaj można uzyskać wiele wskazówek.

Jeszcze miałem jeden świetny artykuł na temat podkręcania AMD 64 i innych
podzespołów ale nie mogę go znaleźć. Proponuję wpisać w naszej
zaprzyjaźnionej wyszukiwarce hasłą "Windows xp + optymalizacja"
"optymalizacja systemu" itp itd.
Pozdrawiam.