Re: czy warto dodac wiecej RAMu ...

Autor: Paweł Kulesza <rokikulesza_at_wytnij_towp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 16:55:29 MET DST

> No mowilem, ze nie jestem zgryzliwcem ;) Po prostu ciezko mi uwierzyc,
> system mam czysciutki i dbam o niego. Jesli moglbym Cie prosic to uruchom
> 3DMarka2003 i rzuc screenem, bo po prostu mnie ciekawosc zrzera jak mozna
> tak 7300GT wykrecic ;]

Teraz system mam w opłakanym stanie (sesja na karku) ale przymierzam się do
formatu więc mogę Ci dać gg (i ewentualnym grupowiczom, którzy chcą
usprawnić komputer) i jak będę miał czysty system to Ci powiem co i jak.
gg: 1876374.
Pozdrawiam.
Tak na marginesie to karta jest w standardzie taktowana 600/1400, ja na czas
gier ustawiam na 660/1560.
Procek z przekręcony z 2000mhz na 2670mhz. Ram niewiele (bo mam lipę z
koścmi 2,400mhz + 1x333mhz)bo na 430mhz.
No i oczywiście program speed-x do optymalizacji ram (po starcie teraz mam
600-610, na czystym systemie miałem jakieś 660-680.

A już na zupełnym marginesie to teraz mam zamiar zrobić taki myk, że
postawić Vistę i XP. Na Viscie będę obługiwał internet, filmy, muzykę itp
itd.
Tam będą zainstalowane wszystkie programy od otwarzania, oglądania, kodeki,
pakiet biurowy, pakery itp.
Natomiast XP będzie zupełnie czysty, tzn ograna płyta, dzwięk i grafika, dx
i pełna optymalizacja. Sporo zainstalowanych programów zajmuje wątki,
dojścia i procesy (w sumie to się na tym nie znam za bardzo ale zauważyłem
różnicę po pełnym ograniu komputera w aplikacje).