Re: Start z karty CF w PCMCIA

Autor: dogfish <email_at_nmsi.com>
Data: Mon 27 Aug 2007 - 15:54:54 MET DST

Atlantis wrote:

> Nie wiem czy są _już_ doi kupienia, ale niedawno cdrlab.pl co chwilę
> rzucał podobnymi newsami. Właśnie o coś takiego mi chodzi - cena nie
> ważna,

Tak, sa w sprzedazy CF nawet 16 GB (ponad $300) a jutro moga byc nawet i
z wieksza pojemnoscia a takze tansze i szybsze.

ważne, że ktoś zaczyna na poważnie produkować dyski na
> flashach...

Powiadasz "dyski na flaszach"? - nie ma czegos takego..
Albo masz dysk - "PAMIEC" z ruchomymi czesciami mechanicznymi, albo masz
  SS (ogolnie solid state - termin ten ostatno malo uzywany)czyli na el.
chip.
Te ostatnie nazywane sa potocznie DRIVE z jakims dodatkowym okresleniem,
lub zwyczajnie "karta" ale to nie znaczy ze to "cos" ma byc dysk.

Czyżby więc ta ograniczona ilość cykli nie była tak
> straszna? ;)
Nie, nie JEST TAK STRASZNA.