Re: Zbyt ciemny obraz monitora.

Autor: Jakub Jezierski <no_at_spam.com>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 20:40:14 MET DST

Piotr Szewczyk pisze:
> Mój sprzęt: ~8 letni monitor, model Daewoo 518B. Płyta główna to
> Gigabyte GA-6EMMP, na której jest zintegrowana karta graficzna 3D RAGE
> PRO AGP 4mb. Do gier w trybie OpenGL używam karty Voodoo 2, 12 mb.

Miałem do niedawna ten sam model monitora. Ten typ tak ma i po prostu w
tym wieku się wypala. Można go spróbować rozjaśnić w PowerStrip, u mnie
niestety powodowało to zawieszanie się systemu operacyjnego (Windows
2000). Ale kontrast nadal był fatalny, filmy albo zdjęcia tonęły w cieniu.

Proponowałbym Ci jednak zmianę monitora na nowszy. Kupiłem sobie panel
LCD i tak mnie oślepiał, że musiałem zredukować jego jasność do 20% :)

--
JJ