Re: tuner TV - jaki polecacie ?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Sat 25 Aug 2007 - 13:14:04 MET DST

Janeo <janeo100@gmail.com> Odpowiedz na
news:1187968111.333152.80740@q5g2000prf.googlegroups.com:

> Jesli wlaczasz sie w dyskusje, naucz sie nie mowic komukolwiek, ze
> klamie. To bardzo nieladnie, najwyzej ktos moglby nie dopowiadac nie

Nie bawie się w deliktaność, i w ogóle nie przejmuje sie że mogę urazić
czyjeś uczucia. Jak ktoś pisze nieprawde wytykam to.

> wdawajac sie w wieksze szczegoly ze wzgledu na to, ze nie ma to
> znaczenia - wiec tlumacze:
> oczywiscie ze mam na stale Motion Search= UltraHigh, ale reszta ma juz
> minimalny wplyw na jakosc obrazu, a mam tu na mysli VHQ - zaden
> procesor w wyzszych poziomach w domowym PC tego nie uciagnie, ale jak
> probowalem, to i tak nie widzialem roznicy w jakosci, wiec sie nie
> martwie. Dla twojej wiadomosci moge pociagnac w locie, plynnie, VHQ=2.
> I co z tego? - jak mowilem nie widze wiekszej roznicy w jakosci na tym
> poziomie, wiec mam na 0.

To z tego, że napisałeś o najtrudniejszych ustawieniach. A na takich
najtrudniejszych dla procesora, co sam teraz przyznałeś, twój proc nie da
rady.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski