Re: tuner TV - jaki polecacie ?

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 17:08:31 MET DST

On 24 Sie, 16:10, Adramelech <adr...@tu.nie.ma> wrote:
> Janeo <janeo...@gmail.com> Odpowiedz nanews:1187941169.063397.136030@x35g2000prf.googlegroups.com:

> Albo k amiesz, albo nie masz pojecia o ustawieniach Xvida.
> Stawiam na to drugie. Ustawi es VHQ na Max? Tak e dla klatek B? Motion Search
> te na maximów? Gwarantuje ci e przytakich ustawieniach nawet najmocniejszy
> procesor nie da rady zgrywa w pe nym palu.
Jesli wlaczasz sie w dyskusje, naucz sie nie mowic komukolwiek, ze
klamie. To bardzo nieladnie, najwyzej ktos moglby nie dopowiadac nie
wdawajac sie w wieksze szczegoly ze wzgledu na to, ze nie ma to
znaczenia - wiec tlumacze:
oczywiscie ze mam na stale Motion Search= UltraHigh, ale reszta ma juz
minimalny wplyw na jakosc obrazu, a mam tu na mysli VHQ - zaden
procesor w wyzszych poziomach w domowym PC tego nie uciagnie, ale jak
probowalem, to i tak nie widzialem roznicy w jakosci, wiec sie nie
martwie. Dla twojej wiadomosci moge pociagnac w locie, plynnie, VHQ=2.
I co z tego? - jak mowilem nie widze wiekszej roznicy w jakosci na tym
poziomie, wiec mam na 0.
J.