PSYLO pisze:
> crazy pisze:
>> Podobno sprawy serwisowe to jakas porazka - 3 miechy, bo sprzet jedzie
>> do pepikow.
>
> Zgadza się. Z podobnego założenia wychodzi wiele innych sklepów, które
> jawnie odradzają wszelkie wyroby Acera - jakość kiepska, awaryjność
> wysoka a serwis tak jak piszesz, choć sporadycznie *podobno* zdarza im
> się w normalnym czasie odpowiedzieć na usterkę (piszę "podobno", bo sam
> się jeszcze z takim przypadkiem osobiście nie spotkałem, zawsze się
> trzeba było użerać).
>
Hmm, nie wiem, ale wszystkie serwisy wysyłane z firmy w której pracuję
wracają w znacznie krótszym czasie. Jakość Acerów też się IMO
zauważalnie poprawiła w ciągu ostatniego roku.
-- | Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ | ------------------------------------------------ There is no such thing as overkill, there is only "where's the ammunition" question.Received on Fri Aug 24 23:10:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Aug 2007 - 23:51:18 MET DST