Re: Galaxy 7600GS DDR3 + Zalman ZM80C-HP

Autor: Artur <zhan_at_o-p.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 22:29:13 MET DST

Uzytkownik "Maciej Browarczyk" <maciek@wiedzmin.org> napisal w wiadomosci
news:Pine.LNX.4.60L.0708242202180.1678@euklides.exproelblag.pl...
> Witam.
> Czy ktos posiada taki lub podobny zestaw? Wszelkie testy w necie, ktorego
> znalazlem sa wykonywane na jakis archaicznych kartach. Zastanawiam sie
> czy w/w chlodzenie da rade, nie ukrywam, ze obecny Zalman z
> wysokoobrotowym wiatrakiem mocno halasuje i szukam czegos bardziej
> cichego. Karta jest ciut podkrecona. Moge kupic to chlodzenie za circa
> 30zl i nie wiem czy warto...

mam gigabyte 7600gt ddr3 z pasywnym chlodzeniem i powiem Ci, ze strasznie
sie grzala zanim nie zalozylem wentyla 80mm... jestem przekonany, ze ten
zalman ma zblizone lub lepsze zdolnosci odprowadzania ciepla od mojego
fabrycznego chlodzenia ale i tak moze okazac sie niezbedne wymuszenie
przeplywu powietrza, ja puscilem swoj wentyl na minimum obrotow, nie slychac
go zupelnie a temperatura jest bardzo przyzwoita

--
Pozdrawiam
/pisząc na priv usuń z adresu myślnik/