Re: Co to moze byc?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 22:21:32 MET DST

netman pisze:
> jestes tego pewny, czy napisales zeby napisac?

Zapytałeś tam gdzie napisałem czy tylko odpowiadasz żeby odpowiedzieć?
Na 99.99% to jest wina oprogramowania, a konkretnie procesu który się
aktywuje w trakcie działania aplikacji 3D. Chociażby antywirus czy
automatyczne aktualizacje systemu Windows - są tysiące możliwości.

> powiem ci tak, ze Windows od nowa postawiony, czysty

No i?

> wiec oprogramwanie
> wykluczam, stawiam na sprzet...

Całkowicie niesłusznie.

> czy uszkodzona karta grafiki moze miec takie objawy? mam do niej
> podejrzenia...

A zasilacz wykluczyłeś? ;-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl