Piszczy mi głośnik systemowy - czemu?

Autor: barjab <barjabWYTNIJ_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:57:14 MET DST

Witam.

Pytanie jak w temacie. Od czasu do czasu zaczyna mi piszczeć w PC
głośnik systemowy. Takie pik pik pik. Z obserwacji w trakcie aplikacji
office'owych jest ok. Piszczy mi np jak odpalam Starcrafta (ale tylko na
czacie lub jak go zminimalizuje do paska - wtedy pisk na 100%
gwarantowany). Innych konkretnych sytuacji nie kojarzę ale też chyba
bywa że podczas jakiejś rozrywki (czytaj gierki) piśnie sobie. Ma ktoś
pomysł czemu? Najchętniej bym go po prostu odłączył no ale może jednak
coś mi chce zasugerować?

Pozdrawiam