Re: Notebook - teraz czy za jakiś czas?

Autor: impact <k_at_f.p>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 22:03:32 MET DST

W artykule <fajndn$2ko$1@atlantis.news.tpi.pl> Marek 'marcus075' Karweta napisal(a):

> takie tam... Czy wiecie coś na ten temat? Wreszcie - czekać czy kupować?

zdecydowanie czekać, chyba że chcesz mieć już . Z tego co moje gumowe
ucho przechwyciło można teraz kupić notebooka msi z celeronem w granicach tysiąca zł,
z turionem poniżej 2, mają się niedługo pojawić monitory lg 17" za 500
wyjątkowo tanie 19" również.
Ogólnie mówiąc to można wyczuć u sprzedawców pewną nerwówkę i chęć pozbycia
się zapasów nawet po *bardzo* minimalnym zysku, coś wisi w powietrzu i mam nadzieję
że październiku wszystko okaże sie jasne.