Re: Notebook - teraz czy za jakiś czas?

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Aug 2007 - 00:45:34 MET DST

In news:fajndn$2ko$1@atlantis.news.tpi.pl,
Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta@spamu-nie-trawi.gmail.com> typed:

> Cześć!
> Przymierzam się do notebooka. Mam wybranego Acera (bla, bla, bla,
> wiem, ale nie mam pieniędzy na nic więcej) TravelMate 4320-101G16
> (Celeron M 1,86GHz, 1GB RAMu, 160GB HDD, Vista). I teraz pytanie -
> czy są realne szanse na to, że w ciągu miesiąca (czy trochę więcej
> niż miesiąca) cena tego laptopa spadnie? Znajoma wspominała, że
> czytała o jakiejś nadchodzącej rewolucji w laptopach, że istnieje
> realna szansa na to, że w najbliższym czasie to, co teraz kosztuje
> 2500zł spadnie do 1500zł i takie tam... Czy wiecie coś na ten temat?
> [...]

Za "Gazetą Prawną":
"Kolejny raz stanieć mogą laptopy. Branża ocenia, że pod koniec roku
przenośny komputer będzie już kosztował poniżej 1,5 tys. zł."
http://www.gazetaprawna.pl/?action=showNews&dok=2028.81.0.39.4.1.0.1.htm

Słowo kluczowe: jesień.

Jestem pewien, że nikt ci nie powie z przekonaniem kiedy ceny spadną i o
ile dokładnie. Będzie wiadomo jak stanie się to faktem. Na wrzesień
Intel zapowiada obniżenie cen procków (AMD też), wiec to w jakimś
stopniu może kształtować ceny produktów. Z drugiej strony, obecnie
zapotrzebowanie na lapki jest tak duże, że producenci wielu podzespołów
normalnie nie wyrabiają z zamówieniami. Na pewno nie przekłada się to na
niższe ceny.

Na Notebookchecku zasięgałeś opinii co do laptopa?

--
tbr