Re: płyta główna do "specjalnych zastosowań"

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 18:39:03 MET DST

On 23 Sie, 07:23, Tomek <x...@y.z> wrote:

> Właśnie widziałem te "solid capsy" od Gigabyte'a, bełkot czytałem. Ma to realne szanse pochodzić z 7
> lat?

To trzeba jakiegos prawdziwego fachowca od technologii znalezc. Kiedys
(w czasch 486) elektronike robilo sie z zalozeniem dziesieciu lat
pracy. Nie wydaje mi sie, zeby teraz tak bylo. Uwzgledniajac trudne
warunki 7 lat to bardzo dlugo. Moim zdaniem do sprawy trzeba podejsc
tak: taka plyta bedzie na pewno pracowac znaczaco dluzej niz zwykla.
Np. z doswiadczenia wiem, ze plyty asusa pracuja dluzej niz inne: po
prostu tam gdzie wymienia sie komputery dlatego, ze sie zepsuly, ze
starych zostaja tylko asusy (oczywiscie mocno przesadzilem, ale mam
nadzieje, ze wiadomo o co chodzi).