Re: płyta główna do "specjalnych zastosowań"

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 06:07:16 MET DST

On 22 Sie, 11:01, Tomek <x...@y.z> wrote:
> Witam,
> Mam komputer z Asus P4BGV-MX na jakimś P4 2GHz. Chodzi to od 3 lat 24h/7dni jako stacja do
> monitorowania procesów przemysłowych (wizualizacja na InTouch, komunikacja po profibus i takie tam
> zabawki). Jest to w takiej lokalizacji, gdzie potrafi przez pewien czas utrzymywać się temperatura
> powyżej 30 st. C. Problem jest taki, że zaczynają puchnąć kondensatory i trzeba będzie ją wymienić
> (na razie jeszcze pracuje stabilnie).
> Chcę mieć z tym spokój i nie wymieniać następnej płyty za następne 2-3 lata z tego samego powodu.
> [...]

Gigabyte GA-N650SLI-DS4.
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Gigabyte/Socket_775/chipset_nVidia/Gigabyte_GA_N650SLI_DS4/pelny,id,39254/

Niestety nie ma zintegrowanej karty graficznej. Wszystkie kondensatory
polimerowe, dobry radiatior, szeregowe, rownolegle, usb, firewire,
siec. Na ten sam procesor. Widzalem pare komputerow przemyslowych w
srodku i w wiekszosci mialy zwykle plyty... A poznalbym :).
Jakby poszukac znajdzie sie taka z grafika, ale moze nie potrzeba.