Re: glosniki + karta dzwiekowa

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 11:18:47 MET DST

Hankiel pisze:
> [...]
> (60%) i muzyki (40%)
>
> Jaka karte dzwiekowa wybrac:
> - Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio - 230 zl
> http://www.komputronik.pl/Karty_muzyczne/Creative/Sound_Blaster_X_Fi/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Xtreme_Audio/pelny,id,34855/
> - Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - 310 zl
> http://www.komputronik.pl/Karty_muzyczne/Creative/Sound_Blaster_X_Fi/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Xtreme_Gamer/pelny,id,33581/
>
> Ktora karte wybrac ? Warto dolozyc prwie 100 zl do wersji "gamer" czy raczej
> brac ta tansza, bo roznicy w jakosci dzwieku nie bedzie ?

X-Fi Xtreme Audio to nic innego niż Sound Blaster 24 lub Audigy SE
(dostępna za jakieś 100zł w wersji OEM). Różnice tkwią w innym
identyfikatorze urządzenia i minimalnie zmienionych sterownikach. Jak
zależy ci tylko na jakości dźwięku przy muzyce i filmach to weź Audigy
SE, efekt ten sam. Jak grywasz, to tylko Xtreme Gamer lub któryś z
wyższych modeli da ci sprzętowe wspomaganie dźwięku przestrzennego.

> [...]
> radach co wybrac ?
> - Creative Inspire T6100 5.1 retail - 230 zl
> http://www.komputronik.pl/Glosniki/Creative/Inspire/Creative_Inspire_T6100_5_1_retail/pelny,id,42544/
> - Logitech X-540 - 314 zl
> http://www.komputronik.pl/Glosniki/Logitech/Retail/seria_X/Logitech_X_540/pelny,id,33655/
> - Modecom 5.1 - MC - 5030 czarne - 270 zl
> http://www.komputronik.pl/Glosniki/Modecom/Modecom_5_1__MC__5030_czarne/pelny,id,34276/
>
> Moim faworytem jak narazie jest polaczenie
> - Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio

Modecoma nie słyszałem, ale między T6100 a X-540 jest różnica na korzyść
tego drugiego.

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is