glosniki + karta dzwiekowa

Autor: Hankiel <przemo771_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 23:43:45 MET DST

Obecnie korzystem z karty zintegrowanej Realtek, a do niej mam podlaczona
stara wieze. Przyznam ze mam juz dosyc nedznego dzwieku jaki powstaje
poprzez takie polaczenie i zamierzam cos z tym zrobic, za wzglednie male
pieniadze (maks 600 zl w sumie). Nowe rzeczy bede wykorzystywal do gier
(60%) i muzyki (40%)

Jaka karte dzwiekowa wybrac:
- Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio - 230 zl
http://www.komputronik.pl/Karty_muzyczne/Creative/Sound_Blaster_X_Fi/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Xtreme_Audio/pelny,id,34855/
- Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer - 310 zl
http://www.komputronik.pl/Karty_muzyczne/Creative/Sound_Blaster_X_Fi/Creative_Sound_Blaster_X_Fi_Xtreme_Gamer/pelny,id,33581/

Ktora karte wybrac ? Warto dolozyc prwie 100 zl do wersji "gamer" czy raczej
brac ta tansza, bo roznicy w jakosci dzwieku nie bedzie ?

Do tego dokupie system 5.1. Mam trzy takie na oku i teraz tez zalezy mi na
radach co wybrac ?
- Creative Inspire T6100 5.1 retail - 230 zl
http://www.komputronik.pl/Glosniki/Creative/Inspire/Creative_Inspire_T6100_5_1_retail/pelny,id,42544/
- Logitech X-540 - 314 zl
http://www.komputronik.pl/Glosniki/Logitech/Retail/seria_X/Logitech_X_540/pelny,id,33655/
- Modecom 5.1 - MC - 5030 czarne - 270 zl
http://www.komputronik.pl/Glosniki/Modecom/Modecom_5_1__MC__5030_czarne/pelny,id,34276/

Moim faworytem jak narazie jest polaczenie
- Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio
- Logitech X-540

Co sadzicie ? Na co sie zdecydowac ? Przyznam ze bardzo interesujacy jest
zestaw Modecoma, ale wlasnie....pozostaje to ale...