Re: Problem z wyborem zasilacza

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 11:11:05 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> No :)
>
> Mi nie chodzi o niemożliwość odczytu, ale o pogorszenie jakości zapisu.
> Zresztą weryfikując płytę na nagrywarce, choćby nie wiem jak kiepsko
> była nagrana, prawdopodobnie odczytasz ją maksymalną prędkością.

Toteż sprawdzam płyty nie zwykłą weryfikacją w Nero tylko przez Nero
CD-DVD Speed który wyświetla stopę błędów PIE/PIF

> Dużo zależy też od trwałości samego sprzętu, taki Liteon to nadaje się
> do wszystkiego, ale nagrywa średnio, zaś LG na przykład nagrywa ładnie,
> ale zbytnia eksploatacja powoduje w pewnym momencie spowolnienie
> odczytu, a później problemy z nagrywaniem. Widziałem już więcej takich
> przechodzonych nagrywarek od LG. Sam tak jedną zajechałem, pojechała
> wczoraj na serwis. Na Plexa mnie nie stać.

Kup Pioneera. LG nie lubię bo nie sprawdzę nim jakości nagrania.

> Co do reszty firm się nie wypowiadam, bo nie miałem przyjemności (heh,
> wiele to ich nie zostało), ale zwykła nagrywarka jest trochę
> precyzyjniejszym urządzeniem, niż czytnik i musi być wykorzystywana
> nieco delikatniej.

Zajeżdżę to wymienię :)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is