Re: Problem z wyborem zasilacza

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 23:24:06 MET DST

Osoba Andrea napisała na pl.comp.pecet:

> No wiesz, od tego jest weryfikacja po zapisie... ale może ja jakiś
> dziwny jestem że z niej korzystam?

No :)

Mi nie chodzi o niemożliwość odczytu, ale o pogorszenie jakości zapisu.
Zresztą weryfikując płytę na nagrywarce, choćby nie wiem jak kiepsko
była nagrana, prawdopodobnie odczytasz ją maksymalną prędkością.

Dużo zależy też od trwałości samego sprzętu, taki Liteon to nadaje się
do wszystkiego, ale nagrywa średnio, zaś LG na przykład nagrywa ładnie,
ale zbytnia eksploatacja powoduje w pewnym momencie spowolnienie
odczytu, a później problemy z nagrywaniem. Widziałem już więcej takich
przechodzonych nagrywarek od LG. Sam tak jedną zajechałem, pojechała
wczoraj na serwis. Na Plexa mnie nie stać.

Co do reszty firm się nie wypowiadam, bo nie miałem przyjemności (heh,
wiele to ich nie zostało), ale zwykła nagrywarka jest trochę
precyzyjniejszym urządzeniem, niż czytnik i musi być wykorzystywana
nieco delikatniej.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur