Re: Przesiadka z PC na MAC'a

Autor: l.gajewski <gajewski.lukasz_at_gmail.com>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 08:35:22 MET DST

[...]

> Na dobrą sprawę od jakiegoś czasu (odkąd Apple zrezygnowało z PowerPC i
> przeszło na Intele) MAC to pecet z MacOS X. :P Są sposoby instalacji XP.
> Tylko po co? ;P

> Jest wersja M$ Office na Maka. Jest OpenOffice na Maka. :P

No tak, ja to wszystko rozumiem jest tylko taka sytuacja, że wydałem
już niemałe pieniądze na Office 2007 standard i chciałbym używać tego
programu na MAC'u zupełnie legalnie czyli nie wiem... jest jakaś
łatka? emulator windows, który nie będzie wymagał ode mnie instalacji
nielegalnej kopii systemu? Uprzedzę zaraz pytanie. Komputer miałby być
wykorzystywany przede wszystkim w celach mini-komercyjnych, zatem o
nielegalnych rozwiązaniach nie może być nawet mowy. Wszystko musi być
ładnie. A naprawdę szkoda mi bardzo pozbywać się tak dobrego pakietu -
jak dla mnie - biurowego jakim jest Office. Ponadto naprawdę bardzo
się przyzwyczaiłem do Outlooka 2007, który upraszcza bardzo
zarządzanie tysiącami maili.

Dlatego bardzo proszę o jakieś wskazówki. Jak dotąd korzystałem tylko
i wyłącznie z komputerów pracujących pod Windows.
Może będzie łatwiej jak opiszę swoje wymagania :)
- niemal ciągła edycja tekstów
- edycja grafik
- winamp ;)
- www + poczta
- GG ;)

Jak widać wymagań nie mam dużych :) W gry nie grywam, a komputer jest
tylko narzędziem mojej pracy i czasem rozrywki, która polega na
obejrzeniu jakiegoś filmu, choć i tu wolę standardowe rozwiązanie -
duży TV i wygodny fotel :)

Pozdrawiam,
Łukasz Gajewski