Re: Przesiadka z PC na MAC'a

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 13:29:07 MET DST

l.gajewski pisze:

> Cześć, jak sądzicie jak osoba, która całe życie miała do czynienia z
> komputerami typu PC zniesie przesiadkę na MAC'a ? komputer miałby być
> wykorzystywany do pisania, oglądania filmów, słuchania muzyki,
> przeglądania stron i pakietu Office.

Oczywiście - niektóre rzeczy będą wyglądać inaczej albo znajdować się w
innych miejscach, ale do Mac OS X można się z tego co wiem szybko
przyzwyczaić - ma on opinię bardzo logicznego i łatwego w obsłudze
systemu. Windows ma to do siebie, że sporo opcji jest porozrzucanych w
rożnych miejscach i trzeba szukać. :P Też masz ikonki, też masz
programy, też się klika. Normalny komputer. :P

> Stąd drugie pytanie - czy istnieje jakiś emulator pozwalający na
> odpalenie legalnej kopii Office 2007 i oczywiście jego sprawne
> działanie?

Na dobrą sprawę od jakiegoś czasu (odkąd Apple zrezygnowało z PowerPC i
przeszło na Intele) MAC to pecet z MacOS X. :P Są sposoby instalacji XP.
Tylko po co? ;P

> Ewentualnie czy jest jakiś dobry MAC-owy pakiet biurowy kompatybilny
> z Office?

Jest wersja M$ Office na Maka. Jest OpenOffice na Maka. :P