Re: POMOCY: Martwe piksele a "polityka gwarancyjna" roznych firm

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 08:15:15 MET DST

> oczami), ale nie wiecej niz DWA piksele.Troche mnie to zmrozilo, poniewaz
> IIYAMA jest renomowana firma, a dopuszcza DWA zdechniete piksele.

Za to do 30 dni wymienia monitor nawet przy jednym. Zresztą poczytaj
archiwum - sporo o tym było.
Moim zdaniem po paru miesiącach posiadania będziesz miał więcej plamek z
jedzenia/kurzu niż te 2 martwe pixele.
I jednego i drugiego nie bedziesz zauważał.
Trochę gorzej z cały czas świecącymi. Mam taki w LCD cyfrówki. Ale też jakoś
już nie zauważam.