POMOCY: Martwe piksele a "polityka gwarancyjna" roznych firm

Autor: crazy <bis2_usunto_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 08:05:31 MET DST

Zamierzam kupic jakis tanszy monitor LCD 19" z DVI i jakos nie rozmyslalem
dotychczas na temat gwarancji na martwe piksele/subpiksele. Ostatnio komus
kupilem (poproszono mnie) IIYAME 17" (rekomendacja handlowca w sklepie
komputerowym - nie chcial mi sprzedac nic innego) i po powrocie do domu
zaglebilem sie w lekturze karty gwarancyjnej. Co do martwych pikseli to
podali, ze moze byc ich 0,000005% (tak sobie strzelam, bo nie mam tego przed
oczami), ale nie wiecej niz DWA piksele.Troche mnie to zmrozilo, poniewaz
IIYAMA jest renomowana firma, a dopuszcza DWA zdechniete piksele.

Moze napiszecie jak gwarancja na martwe piksele wyglada w rzeczywistosci w
przypadku takich firm jak LG, Belinea, Samsung, Acer, NEC, Philips czy ASUS.
Jaka jest polityka wymiany monitora w przypadku, jezeli nie trzyma on
standardu?

Crazzzy