Re: Macierz 4 dysków w zwykłej obudowie

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Aug 2007 - 03:43:24 MET DST

> No dobra, to takie pytanie jeszcze. Czy jeśli wcisnę do mojej obudowy 4
> dyski bez przerw, czyli ciasno jeden nad drugim, i do każdego dysku dam po
> takim czymś:
>
> http://www.cooling.pl/qoltec-hdd-cooler,produkt,599.html
>
> Wyrobi?

Chlodzenie czegokolwiek powietrzem z wewnatrz komputera ma sens, o ile
nie jest ono gorace. Cztery dyski, kazdy po ~40 stopni, moga Ci
podniesc tak temperature, ze takie cos bedzie tylko mieleniem
powietrza. Warto wiercic te 8 cm dziury na wentylator ciagnacy z
zewnatrz, jesli ich nie masz. Chyba, ze wyszlaby z tego jakas totalna
demolka obudowy. Cos takiego zamontowalbym tylko w ostatecznosci, a
wczesniej sprawdzil ile stopni jest w zamknietej obudowie.