Re: Problemy z bootowaniem

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 21:18:05 MET DST

Zdarzają się, niestety rzadko, serwisy prowadzone przez elektroników
wysokiej klasy, którzy potrafią zlokalizowac i naprawić elektronikę, jeśli
uszkodzenie jest tylko w jednym miejscu. Niestety nigdy nie miałem potrzeby
z nich korzystać więc nie wiem gdzie ich szukać. Serwisów z fachowcami jest
mało, bo komputery rzadko się psują, jednak spotykałem się z osobami, które
dawały do naprawy płyty główne i zostały one naprawione.