Re: Problemy z bootowaniem

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 21:03:44 MET DST

se pisze:
> A co było robione tuż przed tą awarią?

Nic szczególnego. Komputer rano nie działał.

>Zdarzają się ataki wirusów,

az takie? to sa jeszcze tak silne wirusy?

> awarie zasilania które uszkadzają urządzenia elektryczne.

Nie było.

> Może być nawet
> uszkodzony bios, czyli skasowany przez wirusa lub program narzędziowy do
> wymiany biosu i nowy bios jest wadliwy,

Z biosem jest taka zagwozdka ze to HP Vectra i nie mam hasła do biosu,
nowego biosu nie ma nie ma nic. Wiec bios jest niezmienny od produkcji.

albo może być większe
> uszkodzenie płyty głównej i innych części.

I tego sie obawiam.

> Jeśli w biosie jest dalej
> nastawione to samo i nie ma podłączonych dysków zwnętrznych przez usb to
> raczej awaria sprzętowa a to jest ciężko samemu naprawić.

Płyty nie opłaca się wymieniać. oj znajoma bedzie miała kwaśną minę.
Zwłaszcza ze komputer kupiła niecałe pół roku temu. tylko do pisania i
pogrania dla dzieciaków wiec sprzęt z odzysku.