Re: laptop + tuner tv pcmcia - problem

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 20:37:19 MET DST

ObiOba napisał(a):

> "A u mnie działa" - standardowa odpowiedź administratora. Problem polega na
> tym, że ma też działać u pozostałych, a tak niestety nie jest.

Tak samo jak z Winfast 2000 XP Expert, która jest numerem 1 na tej grupie
jeśli chodzi o ilość wątków. Tak się jakoś ciekawie składa, że u większości
działa bez problemu a u małej grupy nie działa

> Problemy z
> tą kartą są zgłaszane nie tylko na tym forum - a to oznacza, że problem
> występuje u więcej niż u jednej osoby.

Tak samo jak z Windows i co z tego? Kilkadziesiąt milionów użytkowników nie
zgłasza żadnych problemów a zgłasza kilkadziesiąt osób. Czy to oznacza, że
Windows jako cały system jest do bani bo ktoś ma problemy?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098