Re: Przesiadka z PC na MAC'a

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 20:25:35 MET DST

On Wed, 22 Aug 2007 03:57:15 -0700, "l.gajewski"
<gajewski.lukasz@gmail.com> wrote:

>Cześć, jak sądzicie jak osoba, która całe życie miała do czynienia z
>komputerami typu PC zniesie przesiadkę na MAC'a ? komputer miałby być
>wykorzystywany do pisania, oglądania filmów, słuchania muzyki,
>przeglądania stron i pakietu Office. Stąd drugie pytanie - czy
>istnieje jakiś emulator pozwalający na odpalenie legalnej kopii Office
>2007 i oczywiście jego sprawne działanie? Ewentualnie czy jest jakiś
>dobry MAC-owy pakiet biurowy kompatybilny z Office?

komp jeden z moich wspolpracowniczek (grafik designer), wymagal
solidnego upgradu, wiec przez trzy tygodnie namawialem ja zeby
przeniosla swoje zabawki na G5. tez sam zestaw narzedzi. wszystko to
samo tylko ze to mac. teraz kiedy ma juz nowa wypasiona kobyle z DELLa
nie chce wracac do windows (vista) tak jej sie makowczenie spodobalo.
bede ja niedlugo musial sila oderwac od tej stacji. <rs>