Re: Macierz 4 dysków w zwykłej obudowie

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 19:52:17 MET DST

On Wed, 22 Aug 2007 19:33:15 +0200, "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>
wrote:

> [...]

z 8smiu nowek, ktore zainstalowalem ostatnio. jeden nie dal sie sie
sformatowac i zatrzymywal sie 1%. drugi po dwoch miesiacach wywalil
RAID bo mu sie bledny sektor pojawil. trzeci zaczal sie dziwnie grzac,
wiec chyba niedlugo padnie. reszta nie wykazuje tendencji padowych.
WD w tym wyscigu sprawuje sie odrobine lepiej. <rs>