DVD DL.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Aug 2007 - 18:25:06 MET DST

Mam prawie nową nagrywarkę LG H44L. Chciałem zrobić kopię płyty DVD (8
odcinków filmu) Double Layer. Zrzuciłem na dysk do iso. Powstały I00, I01 i
MDS. Zaznaczyłem(nie wiem czy właściwie) I00 i wypaliłem obraz w Nero.
Najpierw szła pierwsza warstwa, potem druga więc chyba dobrze. Nawet 2 razy
zrobiłem symualację. Obie udane więc rozpocząłem nagrywanie. Symulacja +
nagranie =~30 min. i operacja zakończona powodzeniem. Niestety podczas
odtwarzania widać menu, nagrał się pierwszy odcinek, a drugiemu do końca
zabrakło kilka minut. Licznik idzie, a treści nie ma. Ślad pokazuje
wypalenie jakichś 2/3 płyty. Która warstwa wypalana jest jako pierwsza?
Czyżby zewnętrzna? Płyta to Esperanza DVD-R Double Layer 8,5GB 4speed za 7
zł. Czy to wina tandetnej płyty czy coś z nagrywarką? Jeśli nie ta grupa to
przepraszam.

neelix